Sunday 7 October 2007

浪人志真係咁神機妙算?

窂騷

20071006

浪人志真係咁神機妙算?

10月2日,恆指收市報28199.75點,浪人兄第二日(即係星期三)發現恆指升穿保力加通道上限就即刻通知各方好友,恆指會回吐,仲出埋「號外: 恆指己經超買,短期有回吐」通知其他讀者。因為以前我地係用肉眼睇圖,所以遲咗一日先發現,不過而家己經改良咗,喺spreadsheet度加多一行升穿或跌穿嘅提示。

有人問點解浪人志咁利害可以知道恆指有回吐。原因好簡單,我地浪人志嘅研究部eccentric research講求嘅係科學同數據,用保力加通道作為統計學假設檢定嘅參考,只有我地識咁做。可能我地見識少啦,從來未見過有人或者有書咁講過。所謂professional指嘅係power of discernment,即係洞察力同解釋力。簡單啲講,我地寧願一個字都唔寫,都唔會講啲好似「恆指短期嘅走勢要視乎個別成份股嘅表現」呢類廢話。我地唔知呢類型嘅文章係咪受歡迎,不過我地肯定會堅持到底。

另外,又有人問,恆指兩日後又反彈,咁喺星期三同星期四沽咗貨咪好傻?其實只要恆指浪升未完,就算有回吐都唔洗沽貨離場,只要沽出期指或者買入恆指認沽輪,又或者買入同恆指同步嘅股票嘅認沽輪(例如港交所同中移動),咁咪唔洗怕沽貨之後反彈,但又可以因為回吐而獲利,呢d就係投資策略(trading strategies)。所以就算最進取嘅基金都會保留最少一成現金喺手就係咁解。



*免責聲明:本文只供參考之用,並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關建議招致損失,概與浪人志及作者無涉。

No comments: